Bruiloft in Spanje

29 augustus 2016

"Bart gaat trouwen, in Spanje, ga je mee?" "Natuurlijk, maar wie is Bart ook alweer?" "Mijn buurjongen van de Brechtzijde". Het beeld van een jongetje met donker haar komt naar boven. Hij zat in een hoek van de kamer in een boekje te lezen als je bij Ann binnenkwam. Dat gebeurde regelmatig. Bart is groot geworden.

Nu had ik een wedding in een warm land met alle toeters en bellen toch al op mijn to-do-lijstje staan, dus mijn toezegging aan Ann om mee te gaan was niet zo moeilijk.

Als u nu denkt: wat moet ik hiermee, meld u zich dan af voor deze blog. Dan vallen we u niet meer lastig en houden we alleen belangstellenden over. Het was te ingewikkeld om een nieuwe blog te maken vanwege al bekende gebruikersnamen en meer van dat gedoe. Dus: nu even afmelden indien gewenst.

2V, Ann en Cobi, vertrekken morgen vroeg per vliegtuig naar Malaga om dit avontuur te beginnen. Vandaag inpakken voor handbagage, dus het wordt uitkienen waar ik mijn trouwhoed laat. Ik ben inmiddels goedgekeurd door de bruidegoms, onder de voorwaarde dat ik op de bruiloft de hele avond blijf dansen, en ik kon ze verzekeren dat dat was waar ik voor kwam :-). De locatie van de plechtigheid is nog geheim en, om eerlijk te zijn is de naam van de andere bruidegom me ontschoten, maar het zijn om te zien knappe jongens en er is een weddingplanner ingehuurd, dus dat komt allemaal wel goed.

Onze verblijfplaats is per airbnb geregeld in Maro, bij een, gelukkig, Engels sprekende mevrouw. We zullen het zien, morgen!

1. Sandra:
    Leuk!
  2. Gerda Joke en Dik:
    Cobi en Ann
    Geniet van jullie bijzondere reis!
  3. Frits Hoorweg:
    29 augustus 2016
    Eerst moet ik jullie nog naar het vliegveld brengen.
  4. Dik:
    29 augustus 2016
    Wij volgend dit op de voet............ maar wie zorg er nu voor Frits???
  5. Nancy Koekenberg:
    30 augustus 2016
    Ben reuze benieuwd
  6. Dik:
    31 augustus 2016
    Excuus voor de typefouten!
  7. Therese:
    31 augustus 2016
    Daar gaan ze weer op pad, gezellig. Geniet er lekker van. Elfriede en ik doen weer onze wekelijkse wandeling/ koffie in Richland.
  8. Marianne en Hugo:
    1 september 2016
    We genieten weer van de verhalen en wat een luxe. Geweldig om dit allemaal mee te maken. Veel plezier samen. Liefs voor jullie van ons