3 sept

3 september 2016

3 sept

Natuurlijk viel het mee, dat trouwgezelschap.De strandtent was luxueus met witte nepleren banken, maar veel strand, met grauw, scherp zand, was er niet te zien. Ik kende een paar mensen van eerdere feestjes bij Ann thuis, dus ik voelde me niet verloren en er komt altijd wel iemand naast je zitten die aangeeft wat de relatie tot de bruidegom is en wat hij/zij doet in het leven en welke grote stappen er gemaakt gaan worden. Het eten was lekker en ter verhoging van de feestvreugde werd een spel gespeeld: 1 tegen 100. Bruidegom Bart las de vragen over gebeurtenissen in zijn leven op voor zijn aanstaande man Frank en wij mochten meeraden met de multiple choice vragen. Frank kon een joker inzetten (een van de vrienden) als hij een vraag niet kon beantwoorden. Er was een vraag bij over het aantal Facebookvrienden, herinner ik me. Bart heeft er over de 750.

Straks doffen we ons op voor het ja-woord. Chic en hoed verplicht. Op dit moment is het nog niet heel heet, maar er zal wat gezweet worden, verwacht ik. Zeker bij de after party! We zijn allemaal heel benieuwd naar de geheime locatie!! Om half vijf verzamelen op het Balcon van Europa in Nerja.

1. Anneke:
    3 september 2016
    Jullie hebben een geweldige tijd, he?Al veel gezien, geluierd en genoten - zo hoort 't! En nu op naar het ja-woord. Mooie foto's ook trouwens!