Onze cruise naar de Cariben - 2016

8 februari 2016

Een paar jaar geleden kregen we een idee: een cruise maken naar een ver oord. Deze maand gaat het gebeuren. We zijn 6 vrouwen, 3 ervan uit Den Haag, 1 uit Leeuwarden en 2 uit Kennewick en Richland in de Verenigde Staten. Leeftijden tussen de 50 en ergens in de 70. We hebben geboekt op de Oosterdam van de Holland Amerika Lijn. De Hollandse vrouwen vliegen van Amsterdam via Philadelphia naar Fort Lauderdale, de Amerikaanse hebben twee overstappen te maken maar komen op dezelfde dag, 27 februari aan op de eindbestemming.

Hier volgt onze route:

Donderdag Mar 10 HALF MOON CAY, BAHAMAS 8:00am 3:00pm

Vrijdag Mar 11 FORT LAUDERDALE, FLORIDA, US 7:00am

1. Sandra:
    24 februari 2016
    Ik heb me aangemeld voor al jullie reisverhalen! Ik laat me graag verwarmen door jullie tropische reis hier in het stukken frissere Nederland straks!
  2. Marianne en Hugo:
    24 februari 2016
    Hé dames,

Wat een geweldig avontuur gaan jullie tegemoet. Ben benieuwd naar alle verhalen, dus ik laat me graag op de hoogte houden. Ik wens jullie een prachtige reis, veel plezier, heerlijke zon etc.

Lieve groet ook van Hugo,

Marianne
  3. Tom:
    25 februari 2016
    Het lijkt me erg leuk om al jullie spannende reisverhalen te horen!
    Heel veel plezier.
    Tom
  4. Anneke:
    25 februari 2016
    Jullie zijn vast al aan het aftellen ! Wij wensen jullie enorm veel plezier, hopen dat jullie allemaal lekker genieten van de zon, natuur en alle mooie Caribische eilanden.
    En zien graag de foto's met de kapitein verschijnen !!
    Anneke en Arie
  5. René van den Brand:
    25 februari 2016
    Dat wordt vast dolle pret aan boord ! Ben benieuwd hoe het jullie vergaat. Veel plezier en een goede reis.
    René
  6. Gerdina van den Broek:
    26 februari 2016
    Veel plezier en een goede reis, nicht Cobi!! That's all the Dutch I can handle...hahahaha Have a great trip and use lots of sunblock. See you next month!
  7. Hanneke van stralen:
    26 februari 2016
    Een hele fijne gezellige en mooie reis toegewenst! Oma Gerda Joke mag tijdens het duiken het koraal niet aanraken van Dex ;-)

Lieve groet, Dennis Hanneke en Dex van stralen
  8. Corry:
    3 maart 2016
    Ben heel benieuwd naar jullie verhalen en het gedoe met de kapitein.
    Kijk uit naar meer nieuws en misschien ook foto's. Liefs van ons Hier.
    Groetjes corry
  9. Ellie lancee:
    4 maart 2016
    Het zit Ann kennelijk niet mee!
    Hoop dat het intussen allemaal geregeld is.
    En natuurlijk: genieten allemaal!!!!
    Ellie