27/2

28 februari 2016 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Cobi:

Met mooi weer vertrokken uit Nederland. De reizen verliepen soepel, geen oponthoud, aansluiting gehaald, wel altijd gedoe met de Amerikaanse douane: lange rijen en onaardig personeel.

Hele mooie landschappen gezien, Schotland met besneeuwde bergen, Groenland als ijsvlakte. De zonsondergang was prachtig: alle kleuren rood en oranje/geel en dat langduriger dan in Nederland.

Bij Fort Lauderdale kwamen we aan terwijl alle lichten van een hele grote stad brandden. Hadden we niet verwacht, dat het zo'n grote stad zou zijn (misschien was het ook wel een andere stad; we zijn nog niet goed georiënteerd..

Momenteel zitten we te wachten om 22 uur plaatselijke tijd/ 4 uur Ned. tijd op Elfriede en Therese die uit Detroit moeten komen om ongeveer 23 uur. Dan naar ons hotel. We zijn benieuwd én moe! En het weer hier? Nog niet veel van gemerkt.

1. Hanneke van stralen:
    28 februari 2016
    En nu kan het echte genieten beginnen. Fijne vakantie en hopelijk goed geslapen allemaal
  2. Marije:
    28 februari 2016
    Goed om te horen dat deel 1 van de reis goed is verlopen. Wat zullen jullie geslapen hebben.
  3. Bojan milinkovic:
    28 februari 2016
    Doe ann de groetjes van mij.